Esitteet ja flyereitä ovat perinteisiä markkinointimateriaaleja, jotka ovat erittäin tehokkaita mainonnan ja markkinoinnin välineinä. Vaikka digitaalinen markkinointi on vallannut tilaa asiakasviestinnässä ja mainonnassa, fyysisillä markkinointimateriaaleilla on edelleen tärkeä rooli brändin tunnettuuden lisäämisessä, tuote-esittelyssä, tapahtumien mainostamisessa ja asiakasviestinnässä. Laadukkaat esitteet ja pienemmät jaettavat mainokset, flyerit, ovat hyvä tapa antaa asiakkaalle jotain konkreettista, jonka voi helposti laajentaa digitaalisiin sisältöihin, mutta joka ei katoa bittiavaruuteen nettiselaimen tai sovelluksen sulkeutuessa. Esitteitä ja flyereita voi käyttää mm.
Esitteiden ja flyereiden tehokkuutta voidaan seurata esimerkiksi seuraamalla niiden jakelua, palautetta tai niiden kautta tulleita liidejä. Esitteiden ja flyereiden sisällöistä voidaan ohjata asiakkaita rajoitettuihin tai piilotettuihin Tämä auttaa markkinoijia ymmärtämään, kuinka hyvin materiaalit toimivat ja tekemään tarvittavia parannuksia tulevia kampanjoita varten.
Esitteiden ja flyereiden toteutus alkaa suunnitteluvaiheella, jossa oleellista ovat kaupallisten tekstien ja laadukkaiden kuvien lisäksi ymmärrys kohderyhmästä, jolle jakelu tehdään ja tavoitteista, joita esitteellä tai flyerilla halutaan saavuttaa. Suunnitteluvaiheen alussa asiakas tekee briiffin, eli kuvauksen edellämainituista asioista. Kasvukulmalla on briiffausta varten dokumenttipohja, jolla briiffaus tehdään. Kasvukulma tekee briiffin pohjalta arvion suunnitteluun tarvittavasta ajasta ja pyytää tarvittaessa tarjoukset materiaalien painotöistä ja jakelusta. Asiakas voi tehdä painotöiden ja jakelun kilpailutuksen myös itse niin halutessaan.
Painatuksen kannalta oleellista on valita esitteelle tai flyerille käyttötarkoitukseen sopiva, laadukas paperimateriaali. Edullisemmassa päässä paperilaadut ovat heikkolaatuisempia ja vaihtoehtoja on vähemmän kuin hinnakkaammassa päässä, jossa on myös paljon enemmän valikoimaa ja vaihtoehtoja. Kasvukulmalla on vuosien kokemus erilaisten paperilaatujen ja painotekniikoiden tuntemuksesta sekä monista suomalaisista ja eurooppalaisista painotuotteiden toimittajista, joten saat Kasvukulman kautta flyerit ja esitteet kilpailukykyiseen hintaan.
Jakelu on yksinkertaisinta silloin kun painetut esitteet tai flyerit toimitetaan yhteen haluttuun osoitteeseen. Jos jakelu halutaan tehdä suoraan vastaanottajille, voidaan käyttää joko osoitteellista tai osoitteetonta suorajakelua. Jakelun tyyppi määritellään briiffausvaiheessa. Osoitteellista suorajakelua tekee Suomessa Postin lisäksi muutama toimija, mutta käytännössä alueellisia poikkeuksia lukuunottamatta käytetään Postia. Osoitteetonta suorajakelua tekee Postin lisäksi esimerkiksi Suomen Suoramainonta Oy, mutta osoitteeton jakelu on nykyään aikataulullisesti hyvin rajoitettua.
Hinta sisältää suunnittelukierroksen, 1 muokkauskierroksen ja aineiston toimituksen painoon. Flyer voi olla 1- tai 2-puolinen. Kpl-hinta tarkoittaa suunnittelukertaa, ei painettujen flyereiden määrää.
Hinta sisältää suunnittelukierroksen, 1 muokkauskierroksen ja aineiston toimituksen painoon. Flyer voi olla 1- tai 2-puolinen. Kpl-hinta tarkoittaa suunnittelukertaa, ei painettujen flyereiden määrää.
4-32 sivuiset A4-koon esitteet. Hinta sisältää suunnittelukokouksen 2 h, suunnittelukierroksen ja 2 muutoskierrosta.
Hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa.
Hinnat ja kuvaukset ovat esimerkkejä ja suuntaa-antavia hintoja, joten jos haluamasi esite tai flyer ei täysin vastaa hinnaston kuvausta, ota yhteyttä ja kerro tarve, niin teen tarjouksen haluamastasi kokonaisuudesta.