fbpx

Markkinoinnin johtaminen

Kasvukulma tarjoaa markkinoinnin johtamista palveluna. Mitä se tarkoittaa käytännössä? Käytännössä saat yrityksesi palvelukseen markkinointipäällikön tai markkinointijohtajan kuukausiveloituksella – yli 20 vuoden markkinoinnin kokemuksella.

Markkinointipäällikkö

Markkinointipäällikkö palveluna on tarkoitettu yrityksille, joilla ei ole mahdollisuutta tai tarvetta kokoaikaiselle henkilölle, vaan tarve on rajallisempi. Palvelu on myös hyvä tapa kasvavalle yritykselle hyödyntää todella pitkän kokemuksen ja laajan osaamisen omaavan henkilön tietotaitoa, kykyjä ja resursseja nähdäkseen, voisiko yrityksellä olla jatkossa tarvetta kokoaikaiselle markkinoinnin vetäjälle ja kehittäjälle. Markkinointipäällikön tehtävät sisältävät käytännössä kaiken Kasvukulman operatiivisten toimintojen hyödyntämisen aina markkinointisuunnittelusta markkinointitoimenpiteiden toteuttamiseen. Näitä ovat esimerkiksi:

  • Markkinointisuunnitelmien laatiminen
  • Kampanjoiden suunnittelu, toteutus ja hallinta
  • Brändiä tukevat toimenpiteet
  • Markkinointiviestintä (verkkosivujen hallinta, sisällöntuotanto, sähköpostimarkkinointi, mainosten ja markkinointimateriaalien suunnittelu ja tuotanto, ym.)
  • Analytiikka ja raportointi
  • Sisäisen markkinointi-/mainostiimin tai ulkoisten markkinointikumppaneiden johtaminen ja yhteistyö
  • Asiakassuhteiden kehittäminen (asiakaskokemus, asiakaspalautteet, asiakastyytyväisyyden kehittäminen)
  • Markkinointipäällikkö -palvelu 2550 € / kk

    Palveluun sisältyy kuukausitasolla 30 h markkinointipäällikön suorittamiin suunnitteluun, toimenpiteisiin ja johtamiseen liittyviä tehtäviä (7,5 h / vko). Markkinointipäällikkö-palvelun voit ostaa 6 kuukauden ja 12 kuukauden jaksoissa. Laskutus 3 kuukauden jaksoissa.

    Hinta ei sisällä arvonlisäveroa.

Markkinointijohtaja

Markkinointijohtaja palveluna on tarkoitettu yrityksille, joilla ei ole mahdollisuutta tai tarvetta kokoaikaiselle henkilölle, mutta samalla tarvitaan laajaa osaamista ja kokemusta markkinoinnista ja syvällistä ymmärrystä liiketoiminnasta, ihmisten johtamisesta ja arvon muodostumisesta. Markkinointijohtajan tehtävät sisältävät  enemmän strategista työtä ja johtoryhmätason töitä, mutta myös käytännön toimenpiteisiin osallistumista tarvittaessa. Tehtävien sisältö määritellään tarkemmin yrityksen tarpeiden mukaan, mutta tässä esimerkkejä yleisimmistä tehtävistä:

  • Markkinointistrategian suunnittelu ja hallinta
  • Markkinointitiimin johtaminen ja tarvittaessa myös muiden liiketoiminnan osa-alueiden johtaminen
  • Markkinoinnin päätöksenteko, markkinoinnin suunnittelu, resurssointi ja budjetointi
  • Brändin hallinta ja johtaminen, brändistrategia
  • Suhteet ja yhteistyöt ulkoisiin kumppaneihin kuten mainostoimistoihin, mediayhtiöihin ja markkinointiteknologian toimittajiin
  • Tulosten seuranta ja analysointi (raportointi) sekä markkinointistrategian jatkokehitys
  • Johtoryhmätyöskentely, liiketoimintastrategian ja markkinointistrategian yhteensovittaminen ja kehitys
  • Markkinointijohtaja-palvelu 6500 € / kk

    Palveluun sisältyy kuukausitasolla 60 h markkinoinnin johtamiseen ja operatiivisiin tehtäviin liittyviä töitä (15 h / vko). Markkinointijohtaja-palvelun voit ostaa 12 kuukauden jaksoissa, laskutus 3 kuukauden jaksoissa.

    Hinta ei sisällä arvonlisäveroa.

Tämä verkkosivu käyttää evästeitä ja tallentaa sivustoon liittyvää selaustietoa. Klikkaamalla "Ymmärrän" tai jatkamalla sivuston selaamista hyväksyt sivuston käyttöehdot, evästeet ja selaustiedon hyödyntämisen.